Biokväll och Munken in the park?

Imorse var jag uppe med tuppen, och det var inte ens jobbigt att gå upp. Känns bra att veta att de fortfarande sitter i sig, ja mina tidiga vardagsmornar alltså:)
På jobbet gick det bra och efter de åkte jag hem till älsklingen och åt frukost..
Nu har vi bakat bröd, imponerande va? För att vara mig iallafall och med mitt tålamod för sånt, ska baka ut de nu så får vi se hur de blir.. Gott hoppas jag!

Ikväll blir det bio och jag längtar verkligen, var typ hundra år sen jag var på bio och då såg jag säkert harry potter el passion of the christ så då förstår ni själva.
Efter de ska ja kanske försöka dra ner min biokompis till Munken in the park där de är lite artister och så. Se vad de är iaf kan ju vara kul..Salem al Fakir skulle iaf va där å han diggar jag.

Bilder kommer på biokvällen promise!


 och här kommer en Dagens:

Dagens frisyr: Nedsläppt i morse, nu uppsatt
Dagens humör: Helt okej, till o med bra:)
Dagens höjdpunkt: Bio
Dagens händelse: Bakdag med Ante, mjöl överallt!!!
Dagens klädsel: Dötrist än så länge men ikväll blir de klackar å nått fint.
Dagens Maträtt: Köttsoppa hemmagjord



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Kul att du har börjat blogg igen. Du blogger mer än mig nu ju.. :)

Ja det var jätteskoj på bröllopet. Fint som tusan också. Skulle ni till Munken ikväll? Kram

2009-07-10 @ 19:54:03
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Till Sara

Ja visst e jag flitig=)

Ja gick bara förbi munken en sväng, var på bio ju.. ni då?Kramar

2009-07-11 @ 16:49:25
URL: http://ericalarsson.blogg.se/
Postat av: Bästalillasyster (:

Jag saknar dig! kan inte du o jag hitta på nåt nån dag bara du och jag snart? :O PussoKram <3

2009-07-11 @ 18:19:01
Postat av: till syster!

klart vi måste ses, saknar dig me gumman jag jobbar ju bara så mykt varje dag typ.. men vir ings imorn å pratar=)puss puss

2009-07-11 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0