Barkaby, Sthlm



Idag fick Ante och jag ett infall och åkte till Barkaby för att se Manges nya Hugo Boss butik där som han blivit chef över. Vi kom dit och där var också Crippa vilket var roligt! Opus och Alin mötte vi upp där för att sen äta.. de blev kolgrillad kycklingfilé med bulgur för min del och bulgur med kebab för Antes, jätte gott faktiskt.. Sen kollade vi lite där i Barkaby. Ante och jag köpte nada medan Opus hade shoppat endel. Sen åkte vi hem till dom och jag fick en present av Alin! Brons/guld puder med borste till i märket id:) Jag blev superduper glad tack snälla vännen!!!=)) så himla snällt!
Sen gick jag och Alin till en park och lade oss o pratade på en filt, mysigt! Klockan sprang iväg som alltid när man har roligt så vi började åka hemmåt vid 19:30..
På hemvägen blev de donken.. men till min stora besvikelse så var hamburgaren skitäcklig verkligen:( bättre lycka nästa gång.

Så nu är det bara att hålla tummarna med att få våran såld, mäklaren är ju inte den rappaste men får rida ut stormen/tiden för att sedan ev byta om de inte går snabbare än såhär.
Nu är de godiskväll snart, jobb imorn och kanske en springrunda innan får se om jag orkar vara så duktig nu när de ändå är så varmt.. men de ska jag väl göra.. annars får de nya livet börja på måndag.. som varje måndag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0