2009-07-12



Jobbat idag, har gått riktigt bra och de var roligt med! Imorn är jag ledig några tim på dagen och ska då träna med Svedling. Så himla skönt att jag ska vara lledig sen tis,ons och to dag sen jobbar jag torsdag kvällen.. de känns verkligen behövligt för jag vill vara med min Ante.

Hemkommen precis från mor hon har klippt mina klyvna hårtoppar och så åt vi middag där, så gott:) som alltid! Pratade med Emilie förut de var jätteroligt att höra henne må bra:) saknar henne och snart ses vi massor! Fatta att jag snart ska flytta till sthlm?!Helt ofattbart.. och helt ensam och vilsen utan min stora trygghet,kärlek.. men jag ska inte tycka synd om mig själv för vips så har 3 roliga månader gått och så har vi en ny lägenhet i stan=) så ska jag tänka å så bor jag ju faktiskt sambo me min vän Elin;) så de blir kalas!
Älskling å jag kommer ses ofta ändå!

Tack igen annapanna för igår, de var awsome.

Dagens mat: Hembakade brödet, såå gott ska alltid baka eget hädanefter
Dagens klädsel:Jobbkläder
Dagens händelse: Träffa Ante efter att ha sovit själv en natt:)
Dagens humör: Konstigt, först glad sen sur...
Dagens vill ha: SKOR både till jobbet och party!!
Dagens sida: www.skotrend.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0