090726

Jag blir så trött på mig själv för tillfället, jag vill komma igång att träna rätt och äta rätt men kommer liksom inte igång riktigt. Jag vill se resultat direkt och samtidigt ta de lugnt på semestern. Men nu jävlar gäller det! I morn blir det löpning vare sig jag är taggad eller inte! jag ska tagga mig själv helt enkelt.
Jag känner också att mitt humör börjar tryta lite..jag som kom in i en lång period av positivitet och glädje och till och med lite enkelhet. Men så faller jag lite och då ger jag liksom upp. Så just därför har jag här och nu betsämt mig att ta mig upp dit jag var och lite till! Jag vill tänka positivt inte negativt. Jag vill vara glad inte ledsen. jag vill känna mig bra/bäst inte usel.
Jag kan, Jag vill:) Jag är ju en glad skit liksom.. surbullen och bitterkärringen ska fan inte få ta över!

När en stoor motvind kommer tar jag mig egenom den! Nu är det många sådana men jag fixar det..

Idag är det min sista dag på Sats Norrköping. Känns sorgligt på nått sätt. Trivs här, men samtidigt kan de ju vara lite ensamt ibland då man ofta jobbar själv. Så på nya stället är de ju mykt kollegor så att säga.

Jag tycker att det är synd att den enda veckan jag jobbar helg är den som min syrra fyller 18:( men jag ska dubbelfira den helgen jag är hemma istället:) Tänk gumman att du är såå stor! Min lilla lilla syster!
Vet ni vad min syrra fick göra inatt då som min mamma berättade.. usch de är hemskt!
Hon kom hem med sin tjejkompis inatt vid halv fyra typ och fick se sin fågel ligga och skaka på golvet inne i Joppes(fågelns) bur. Hon blev ledsen och ringde mamma som inte var hemma och frågade vad hon skulle göra.. Hon fick ringa till veterinärjouren eller vad det heter och fråga vad hon skulle göra med lilla joppe. De sa att han var så sjuk antagligen att han var tvungen att avlivas NU! Det bästa var om Linda kunde göra det själv så hans lidande blev kort. Linda blev Jätteledsen men var sjukt stark och avlivade joppe alldeles själv, lade honom sedan i papper och plastpåsar och in i frysen över natten. Linda du var såå modig och duktig och gjorde det bästa av situationen! Är så stolt över dig!
Hoppas du ändå mår bra idag! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Linda(L)Erica

<3 det e okej. känns fortfarande jobbigt ibland. men det var ju ändå det bästa för både joppe o alla andra. :( <3 o jag skulle va jätteglad om du kunde fira min födelsedag men det gör du när du har tid. det e ingen stress med det, hoppas du inte tror det. jag är bara glad att du är min storasyster, jag ÄLSKAR dig!

2009-07-26 @ 20:39:47
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0