090717



Bilderna från landet när vi var där. Vi åt paj, spelade kort och övningskörde me viktor=) Imorn kanske vi ska dit igen jag å Ante för jag tror att Nicke, Ida och lilla Nellie är där så det vore roligt att ses!

Sov själv inatt eftersom Ante var på landet hos sin pappa.. man sover mykt oroligare när man sover ensam jag tror de är för att vi bor längst ner med, lite läbbigt ibland faktiskt.. vi har ju vart med om några inkollare.

Innan jag jobbade idag så tränade jag, svetten bara rann kändes bra:) Träffade då på en gammal vän som gått i min och Antes klass i 8:an. Kände knappt igen han men kul var det att ses efter 8 år utan att ha sett röken ava varandra liksom, en medlem på gymet alltså. Sen gick jag ut i solen och satte mig där själv i 40 min var hur skönt som helst, titta på människor och bara vara.. de är/gör man för sällan.

Nehe nu ska jag duscha, ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga tack igen för att du alltid finns där och lyssnar och delar med dig av dina tankar. Bättre vän kan man inte hitta! Du är bäst! And you know that I Love You!//Anna Caesar

2009-07-17 @ 23:20:11
Postat av: erica

Å min anna detsamma till dig verkligen!!! vi kommer alltid att ha varandra!Puss bästa du!!! love u 2 såklart:))))

2009-07-18 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0