5 saker...

5 saker som gör mig irriterad:
*Folk som inte vet vem Astrid Lindgren är!
*Nonchalanta ,Tjuriga och elaka människor
*Lögner
*Mobbing
*Alltför mycket bitterhet


5 saker som gör mig glad:
*Min pojkvän
*Annas sjuka humor
*Komplimanger
*Solen,sommaren och naturen
*Att jag och min familj och nära är friska


5 saker som gör min mage mätt och glad:
*Stuvade makaroner och köttbullar
*Kalops
*Stek ,sås och potatis
*Godis
*Tekakor med ost


5 saker som skrämmer mig:
*Att flyga flygplan långa sträckor
*Att inte ha kontroll i vissa situationer när man är borta
*Att åka hiss
*Personer som är oberäkneliga
*Fjärilar


5 saker jag gillar att göra:
*Dansa
*Shoppa
*Sola och vara ute på sommaren i naturen
*Resa med min älskling
*Umgås med vänner och familjen

5 favoriter:
*Klackskor
*Förlovningsringen
*Mammas guitarhero
*Min Dolce klocka
*Mina väskor


5 saker som äcklar mig:
*Småkryp
*Spyor
*Jättesvettiga gubbar på bussen(117) haha
*Falskhet
*Oborstade tänder.. typ en vecka usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0