Sunday

Hoppas ni har haft en härlig helg, för det har jag.. den har dock gått lite för fort som alltid! Men men thats life.
Igår var jag och hälsade på pappa och mina syskon hos Sussi. Trevligt och gott med fika, fick också reda på att pappa och Sussi ska förlova sig när de ska till Thailand nu i Februari, GRATTIS!!!=) Roligt för dom, hoppas det blir en fin resa!

Ska börja träna nu med vilket ska bli kul, att "gymma" var inte igår.. och så börjar dansen torsdagar också så det blir Nice!
Längtar faktiskt efter att köra några svettiga pass me alla morsorna hihi, alltså på dansen. Ska bli gött att börja träna styrke och kondition med såklart, fast de kommer bli mestadels pass i sal.

Imorn är det en ny vecka och helgen som kommer e det löning:) det gillar vi hehe. Helgen efter blir det fullt hus =) då kommer förmodligen Mange och Emilie till oss och stormar, längtar verkligen efter det! Saknar dom otroligt mykt!!!

Önskar nu på en rolig jobb vecka och i övrigt med! En skön stämning och en jävla massa skratt.

Peace and love!

Kommentarer
Postat av: Elinjossan

hej sötis! jadu erica det är snyggt men inte på många, du är en av få som kan komma undan med att inte ha nån foundation alls! du levre lyckligt ovetandes om hur det kan vara :) jag måste ha underlag, skulle göra allt för att ha ditt babyface!!puss

2009-01-19 @ 18:09:16
URL: http://elin1.blogg.se/
Postat av: Elinjossan

jadu erica om alla kunde ha din perfekta hy så skulle man inte behöva nån foundation, men jag måste det tyvärr..det är inte många som liksom du inte behöver nåt underlag. du är ju en av de snyggaste som finns så du vet inte om hur det kan vara för andra ;) puss

2009-01-19 @ 18:11:14
URL: http://elin1.blogg.se/
Postat av: vicky

tack gumman=) Jo då det är helt okej med mig, lite rastlös bara men det ska nog ordna sig. Är allt bra med dig? puss kram

2009-01-21 @ 18:28:05
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0