Otten

Är precis hemkommen från en utekväll med brudarna, det var jättekul som alltid med Ankan(Annas nya smeknamn)
Haha de hände mykt kul.
Först var vi hemma hos Anna massa folk sen åkte vi till otten, jättefint verkligen! Sen får vi ett sms från Änders att Geten är full och så en bild på honom!! Geten är alltså Jetpak killen som kommer till jobbet och skjutsar maten fram och tillbaka hela dagarna i ända.
Även kallad jetjävel. Han e skön, men han sa till mig senast idag om jag inte minns fel att de skulle bli en lugn helg.. Lögnare.

Så nu har jag ont i götterna och imorn blir det en bra dag!
Är nu hemma med mina sjuka älskling som jag saknade ute ikväll:(

Gillar ni house och clubmusik så är otten the shit, jag älskade alla låtar!

Puss o Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Erica! Kul att du har en blogg! Ska följa den nu :) Kram Hanna

2009-02-07 @ 10:49:20
URL: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0