NYKÄR!!!

Ååå jag är verkligen nykär, helt sjukt hur man kan vara det efter mer än 7 år. Men jag är faktiskt det nu och jag älskar när jag känner såhär, synd bara att man aldrig vill gå iväg från honom när man ska jobba, träna el dylikt haha.
Jag blir så glad när jag tänker på Ante han är fantastisk på alla sätt och vis! Den mest förstående(verkligen), omtänksammaste,raraste,sötaste,vackraste killen i världen... för mig är han allt och lite till!
Och vet ni vad det bästa är!!?? Att jag tror mig veta att det är ömsesidigt=)

Lite Pussbilder


Har nu gått en powerwalk med bra musik, själv faktiskt ingen som ville gå med mig.. era latmaskar!!!!Men de var skönt att gå ensam med för då fick jag ju användning av musikspelaren i telefonen som e superduperbra!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

sötisar! :)

2009-01-14 @ 19:45:35
Postat av: the man

självklart är det ömsesidigt älskling, puss på dig!!

2009-01-16 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0