NÄMEN..

Haha idag har de vart en skrattdag, vilket är bra.. dock inte för min jävla rethosta som inte går över(har precis kommit ioförsig) Började med att få feber typ på måndagen denna vecka men sov bort den när jag kom hem från jobbet!Skönt. Så sen fick jag ingen mer feber men däremot hosta och halsont.. men men synd att klaga.

Har inte uppdaterat bloggen sen i söndags såg jag nu, de har sina anledningar villsäga.
Ska gå och lägga mig nu och sova en kanske två timmar så jag är utvilad. Så skönt att sova på eftermiddagen.
Känner nu verkligen att jag saknar mina tjejer som flyttat:( De är tomt utan er brudar!Men jag har mina goa vänner här med såklart!
Ja och snart fyller jag 23 år.. 23 FATTA, då hade liksom min mamma haft mig i 3 år redan.. hjälp. Njae barn ligger lååångt bort på att göra listan, men de är skrämmande om man tänker så. Vet inte om jag kanske ska ha nån fest eller om mina vänner från storstaden Mange, emilie, Lund o Nellie kanske ska hitbjudas.. men får se. De kanske bara blir utgång, nån som är på isåfall??den 13 el 14 feb.(alla hjärtans dag 14)

Vad ska jag önska mig?=) inte de viktigaste direkt men kul ändå!

Kommentarer
Postat av: elin

hej babyface ;)



1. nej ha inte fest 13-14 isåfall för då är vi i borås!

2. Var glad att du verkar ha kommit undan med nöd o näppe från den fruktade influensan.. värsta jag vart med om, har feber för 4e dagen i rad nu...

puss

2009-01-21 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0