More quiz!

Fler frågor så ni lär känna mig bättre=) Denna också tagen av en av mina favoritbloggare ida Linnea karlsson!!

Skulle du vilja vara längre?
Ja ibland vill jag de då jag bara är 153 kort! Men jag gillar att vara liten och krypa upp i Antes famn:)
Skulle du vilja väga mer?
Nej!!!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg!?Svinledsen och förlorad:(
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha, nej varför?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Är typ Nykterist så tror inte det, haha men visst en annan dag i livet maybe...

Kan du röra på öronen?

Tror icke det

Kan du slicka dig på näsan?

Ja, och i haha GROOSE!

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja,  och ena in och andra ut med.. är faktiskt bäst på det kan man säga

Kan dina föräldrar lita på dig?

Absolut!

Kan du vara på fest utan att dricka?

Dricker ju inte som sagt..Men är rolig ändå vill jag tilläga.

Kan dina vänner lita på dig?

Såklart!!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Har redan en där.Men skulle aldrig göra om det.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja fast det är svårt!

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo nångång:)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Får ofta höra det, och jag säger det till dom med!
Har du ett syskon?

2 systrar och en lillebror! Linda, Amelia och Elias.

Har du varit full den här månaden?

Nej

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej

Vem älskar du?

Jag älskar min familj mina närmsta vänner och min älskade pojkvän!

Vem är den bästa artisten?
Jättesvårt men en bra just nu e Erik Hassle. Hörde han på Radion å e grym! 

Vem pratade du senast i telefon med?

Ante

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma och pappa

Vem är snällast i världen?

Jag!

Vem sov du med senast?

Ante

Vem såg du full senast?

På nyår var de endel=)

Vem vet allt om dig?

Ante,Ann och Mamma typ.

Vem kysste du senast?

Ante

Vem kramade du senast?

Ante

Vem kan du berätta allt för?

Ante, Ann och mor haha som jag tidigare skrev.. sen finns de vissa personer jag kan berätta typ allt för såklart!Alltså mina andra närmsta, skulle kunna lätt berätta allt om mig själv men varför bara prata om sig själv? men jag vet att alla ni jag tänker på skulle lyssna o bry er bara att ja inte sagt allt om mig själv.. hur många vill veta?haha

Vem hatar du?
Säger jag inte men de e klart att de finns hat även i den minsta person.. jo jag kan avslöja en jag hatar som jag inte ens sett eller träffat.. kvinnan på annas gamla jobb som inte visste vem astrid lindgren el Pippi var!(haha)

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Verkligen!
Vad drömde du inatt?
Minns inte
Vilken tv-serie är bäst?
Bonde söker fru, Made in sweden, vänner mfl.
Vad åt du senast?
En Allevo-Bar
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora min Älskling på alla sätt och vis! Familj och vänner med såklart. Rädd för småkryp. Rädd att folk tycker illa om mig.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Japp
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med svarta rosor på
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Är du mörkrädd?
Nja,förr men inte nu så mykt beror på.
Riktig gran eller plastgran? 
Plast haha e lat och hatar barr!
Vill du bli president?
NEJ
Har du gråtit i skolan nån gång?
O ja
Hur tar du dig till jobbet/skolan?
Går
Vilken färg har din jacka?
Svart
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Fia på Dansen 
Vad ska du göra NU?
Göra klart det här sen duscha

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Har du fått någon komplimang idag?
Verkligen faktiskt av anna bland annat=)
Är du polare med grannarna? 
Nej men de verkar trevliga.
Senaste piercingen?
Naveln för ett x antal år sen
Har du haft en stalker?
Typ
Vilken tid gick du upp i morse?
06.17-sovmorgon anna hämtade
Vad ska du göra i helgen?
På ottens nyöppning,kalas och fest mm
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Linda bengtzing sprang jag in i..
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov
Vad är det första du gör på morgonen?
tar på mig
Vad ska du göra efter det här?
 sova=)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig!

2009-01-29 @ 22:47:44
Postat av: Anders

Vad menar du med att du tar på dig själv det första du gör när du vaknar!? :-D Hahaha! Trevlig helg!

2009-01-30 @ 16:58:36
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: svar till Änders!

ditt pucko! kläder fattaru väl haha, var jag så otydlig!

Trevlig helg själv;)

2009-01-30 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0