Guitar Hero

Jag och Ante har nu varit hos mamma Ola och Linda och spelat Guitar Hero world tour, så jävla kul! Och grymma e vi allihopa. Sjukt lärorikt, hehe.
Tiden gick såå fort också så helt plötsligt var klockan elva. Vi åt kvällsmat och fikade där också.
Sen nu pallrade oss Ante och jag ut och gick faktiskt en långpromenad mitt i natten och pratade om viktiga och roliga saker:) Älskar dig min sköna! Så nu är vi hemma och ska se junior VM i hockey! Börjar inte förräns ett typ.

Imorn är de röd dag, då ska jag slappa och mysa typ. skönt att inte bestämt så mykt, malin och jag snackade om att kanske gå ett pass på sats.. får se hur tidigt de är:) skulle va kul iaf.

Ska börja dansa nu igen iaf.. denna gång hela vägen hehe. Disco lär det bli. I slutet av månaden.KUL!

Fick en bok av Emilie när jag var där.. skitbra.. kan knappt sluta läsa!!Ante fick också en bok...: BAJSBOKEN! =) asbra!

Godnatt mina pärlor och diamanter!

ps. JONAS jag vet att du kanske kan se detta.. jag vill komma på fest hos dig snart!ds;) Peace

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, tveksamt om det blir några fler fester här den närmaste tiden. Lovar att du får första inbjudan i sånt fall :D

2009-01-09 @ 01:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0