Ann min Stjärna

Jag är så glad Ann att vi pratade igår! Och idag med,vi kommer alltid finnas där för varandra oavsett vart vi bor vilket känns skönt! Saknar dig bästis:) Kändes så skönt och bra att få höra dina goda råd och ord eftersom du verkligen känner mig , både mina bra och inte så bra sidor! Hoppas att du vet att jag alltid finns där för dig med i vått och torrt.

Imorn ska jag nog sola tror jag, måste få lite färg tills fredag då vi ska till Ottens invigning, ska bli skitkul! Hoppas de är fint där nu. Så fredagen blir de Otten som sagt och lördag eftermiddag/kväll är de födelsedagskalas för Antes kusin Martin och efter de är de ännu en födelsedagsfest hos Billy och där kommer ALLA gamla enebyfolk vara: basse,micke,angelo ,patte mfl. De kommer bli askul att träffa dom igen.. Grabbarna grus o.co haha. 

Redan onsdag imorn, dagarna springer iväg.. skönt ändå. Synd bara att helgerna gör det med, men snart är de sportlov och jag längtar som alla andra säkert också gör på jobbet!

Puss o Kram o Godnatt!


 


Kommentarer
Postat av: ann

älskar dig massor mitt hjärta!!!!

2009-02-04 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0