Ugnen!!!

Haha jag har ju glömt att berätta veckans händelse! Helt sjukt. Anna och jag står på morgonen och byter om på jobbet, då kommer linkan in och har tagit lite sovmorgon då de skulle blivit en lugn dag(hon kom typ 06:50=sovmorgon;) och hon går in i köket... kommer tillbaka till oss med en suckande,hopplös blick med ett flin på läpparna.. så säger hon: - Brudar, kom och titta på en grej.. Vi bara: Vad är det nu då? Ha inte den där minen!!(vi förstod direkt att de var nått på tok)
Vi kommer ut i köket går fram till ugnarna och då ser vi...!!! En utav ugnarna har brunnit!!hela plasten där knapparna sitter är smält och borta! Inte en knapp kvar..ovanpå ligger massa tussar utav en handduk som fattat eld. Som tur var så hade de inte tagit eld nån annanstans o ej spridits. Anna och jag tittar på varann med skräckslagna ögon - shit! vi glömde stänga av strömmen-NÄMEN!! Inte för att de skulle tagit eld ändå, men de kändes verkligen som vårt fel.
Men allt löser sig alltid enligt Linkan o hon hade ganska rätt:) Ander soch jag bar ju ut 2 värme boxar som väger typ 50kg st nedför lastkajen utan problem... haha eller?Och en jävla massa fisk! haha ja de är en dag att minnas... eller glömma kanske??

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag föreslår att vi glömmer den o går vidare istället... :-)

2009-03-01 @ 23:43:42
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0