Träning,jobb,Mello

På måndag är det träning och hälsosam kost som gäller för min del, hänger ni med?
Och detta för att jag ska bli mer hälsosam och kanske tappa ett pat kilo inte för att jag ska banta eller hetsa på nått sätt, lika bra att säga det direkt så ingen tror jag är knäpp!
På måndag ska jag på Step, ska bli kul. Torsdag är det Funk på min dansskola jag går på och på söndag är det dansaerobic!
Jag har nu haft lov i en vecka vilket har vart välbehövligt och skönt. Jag var på jobbet en sväng igår och åt lunch med Maria, Lina och sotarna. Gott för Lina hade gjort paj och grejer mums.
Vi pratade och bestämde att jag ska åka till Rytmus en skola på luncherna istället för Anders som TYVÄRR ska sluta:(
Dom tror jag kommer få ett helvete på Rytmus i början bara för att Anders gått och blivit lite av en gud där, men jag somär sååå bra ska bevisa att jag kan lika gärna bli deras nya gudinna!=)
De kommer bli bra! Sara en ny tjej ska börja hos oss istället för Anders. Synd att du slutar Anders verkligen:( men jag hoppas de blir bra till slut ändå och att alla rutiner flyter på som förut.

Ikväll är det Mello!!(Melodifestivalen) Jag älskar ju den, fast i år är det inte lika bra som förra. Jag gillar inte hon som håller i det. Men men de är ju låtarna man ska lyssna på så de är ju bra ändå.

Jag skulle gärna vilja flytta till Sthlm. Jag har en känsla att jag vill det, men samtidigt inte. Vilja kan man ju fast verkligheten kanske inte blir så. Nångång kanske:)

Men kom igen nu med mig! Att på måndag då gäller det! träna promenera och tänk hälsa! Andas hälsa!Ok??
Då kör vi!


Här dansar Anna till "Im so exited, and I just can´t hide it.. Im about to loose control when I think I like it..."
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha Kompis vilke heting jag är at the dancefloor;D

Borde faan sattsa på det där alltså! Call me Let´s Danse!

2009-02-22 @ 09:00:06
Postat av: Anders

Snällt att du tycker det är tråkigt att jag slutar, men självklart så kommer gå bra för dig på Rytmus, no problems! Se till att Sara får göra redningen så inte du åker på det bara... ;-)

2009-02-22 @ 16:20:44
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: till anders:

haha nej nån redning är det fan inte jag som ska göra;) nej men de enda som blir annorlunda för mig e ju lunchen typ annars har jag m,itt o sara tar de du gjorde så att säga=)

Jo du får smöra in mig på rytmus redan imorn ahah och säga hur BRA jag är=)) Nästan lika duktig som du vart;)

2009-02-22 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0