Stuff/Quiz

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

..rädsla. Jag upplever att att det finns ingen tid. Och jag ser att alla..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En föpackning med brännbara CD skivor
3. Vad var det senaste du såg på tv?

Har spelat GuitarHero hela kvällen om det räknas.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

22:53 (rätt svar 22:55)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ingenting

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Nyss,jag gick hem från mamma och dom.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Facebook:)
8. Vad har du på dig?

Joggingkläder, tröjan från Norrköpingsdanscenter och byxorna från Rune lagers haha

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Jo jättekonstiga saker har jag drömt.
10. När skrattade du senast?

Idag=)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Små vita tavlor över väggen med foton på familj och vänner

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nej tror inte så

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

För mig var det ingen utmaning, eftersom jag inte fick den av någon, utan valde själv att svara på den :)

14. Vilken var den senaste film du såg?

Att välja glädje-Kay pollack men de är mer en föreläsning. Annars var det nog Sunes jul med Anna=)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Fixa iordning hela lägenheten sen köpa en lya i sthlm. En ny bil mm.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag kan sjunga lilla snigel med stängd mun;) Och jag kan slicka mig själv i näsan hahaha

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fred och mat till alla

18. Tycker du om att dansa?

Verkligen, de var det jag levde för en gång!
19. George Bush?

Nja
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Hemligt så ingen annan tar det;)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Nja, trivs här men älskar värme

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Du har haft ett bra liv, du behöver inte ångra något du inte gjort, du har vart enastående och unik av ditt slag! Du är fantastisk!Tack!



Fy vilka tråkiga frågor ahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0