SOOOOL

Idag är det soligt ute, åå så skönt!
Jaha en liten update på hur min sk träningsvecka har gått.
Jag har gått pw 1,5h. Dansat Funk 1h än så länge så imorn blir det nog ett träningspass eller promenad igen.Plus att jag går till och från jobbet 3-5 dagar i veckan. Jag har ätit hälsosamt men ändå inte bara ätit sallad liksom. Känt mig bra så idag unna jag mig godsaker, 1 dag i veckan!! Perfekt, men gör man som jag å äter ändå vanlig mat och rör på sig så ser man ju inga resultat på en vecka direkt, tålamod.

Igår kväll var Ante och jag hos Zonne och Sara, där det också var 2 andra par från Antes jobb. Vi spelade Buzz och singstar och dom drack såklart:)
De bodde jättefint!!

Så ikväll nu så ska min mamma komma hit och se melodifestivalen hos oss och mysa!

Ante du är finast i världen och jag älskar dig sjukt mykt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! Det var kul att ni ville komma. :)

Ja jag har spinnning där. Jättekul är det, och bra såklart. Kan ju inte smita från träningen direkt. Ha! Kram

2009-03-01 @ 23:13:20
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0