Peppad till max!

Nu är det verkligen dax, ska ut och gå en lååångpromenad med mamma. Så startar jag mitt sundare leverne. Och mat enligt tallriksmodellen såklart:)
Jag ska ha tålamod denna gång och inte tro att man blir superfit på 2 dagar liksom.
Jag skulle igentligen tränat Step idag men det blir för mycket att först träna 1h sedan gå 1 h också, då tröttnar jag lätt.
Hur gör ni för att hålla motivationen uppe?

Igår sen hade Ante och jag världens städdag! Vi var så duktiga, verkligen. Damma, dammsög, torkade överallt, gjorde toan, gick igenom ALLA papper och räkningar och sorterade allt. Så de känns bra. Det är inte så trist som man tror heller. Jag gör faktiskt hellre det än att ligga framför tv:n och låta tiden rinna iväg.

Dagens

Dagens miss: Disken på jobbet lade av, men snabbt så kom diskkillen och fixa!
Dagens klädsel: Svarta leggins,svart linne, svart tröja, svarta joggingbyxor.
Dagens humör: Glad, lättsam
Dagens träning: Promenad/Powerwalk
Dagens väder: Snö/blask och lite grått men inte så kallt.
Dagens inköp: Ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0