Melodifestivalen + Norrköpingsspelet

Är hemkomna nu från mamma och Ola på en mysig kväll. Vi har svullat kollat på Melodifestivalen och spelat Norrköpingsspelet.
 
Först vill jag säga att jag tycker att EMD skulle gå till finalen så det var helrätt, och sen vet jag inte vad jag tyckte förutom att BWO var sämst.
Jag tycker också att den där grekiska låten var okej men inte i svenska mello. Tycker de var mykt bättre i övrigt och allmänhet förra året då det var Christian luuk och Björn.
Vad tycker ni? är ni shlagerfantaster som jag?

Norrköpingsspelet var skitkul, frågor och aktier om Norrköping jätteroligt!
Som Monopol kan man säga.

Nu ska vi spela kort, är faktiskt inte så trött eftersom man är utvilad.

Kvällens lilla tips för att välja glädje:
Försök att alltid se det positiva i alla och allting, hitta fördelar och inte nackdelar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0