Längesen sist.

Nu var det alltför längesen igen har hänt lite saker som stått ivägen för mitt bloggande, typ sängen och kudden:) har vart fasligt trött sista tiden men nu är jag i gång igen så håll utkik!

Imorn fyller jag år så då är det kalas med andra ord, och idag med, folket dyker upp vid 15:00 och imorn blir de firande också.=)
Har redan fått presenter av mina bästa vänner!!

Av Ann fick jag en nessesär från bodyshop med kokos skrub och bodylotion och sen en Paris hilton parfym!!
Av Anna fick jag ett par asläckra höga skor i skinn!!!!Tack mina vänner ni hade inte behövt!

Så bilder kommer inom kort!

Blir ett kort inlägg men måste fixa fikat!Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0