Erica 23år



Hej på er, har nu försökt att skriva ett inlägg i två dagar men det har vart något fel tyvärr. Tårtan på bilden har min älskling gjort till mig och presentbordet bredvid är från dag ett alltså i lördags=)
Så nu är bordet fullt med saker!
Jag har fått så otroligt fina och behövliga saker att ni kan inte ana!
Och så har jag shoppat nu med på mina presentkort på Gina bland annat.
Så nu har jag en nyare och fräshare garderob och sminklåda tack vare mina nära och kära!
Plus ett par high heels som är såå läckra!Ni ser själva. Parfym, spel, pengar mm var också på bordet och jag tackar er alla supermycket!
Av älsklingen fick jag världens finaste BH och trosor i vitt ,spets. Och ett par pärlörhängen från två hjärtan.

I lördags firades alla hjärtans dag med cassandra och daniel på Grappa och munken vilket var trevligt såklart!


Och idag har jag träffat Billbäck och hennes lilla Lydia, gud så sööt sinnessjukt!=)

Ikväll skulle jag igentligen tränat men jag tror jag hoppar det. Vill vila och ta det lugnt, kan dock bli en liten promenad.
Har köpt lite små presenter till älsklingen på stan idag med haha jättesmå alltså men kul att ge=)
Mina snygga leggings 2 par som jag köpt e så jääävla snygga! iaf ett par som e typ gråsvartspräckliga med fickor bak och dragkedja nertill.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad har du på kinden?? kram

2009-02-18 @ 09:43:02
Postat av: Erica till Minna:

Haha det jag har på kinden är 10kg rouge! Nej men i det ljuset och med kameran så ser det verkligen ut som en smäll =) Men de är mitt smink bara

2009-02-18 @ 15:55:40
Postat av: Minna

haha okej, det såg ut som någe utslag eller någe :S Men bra att det inte var det iaf :) kramar

2009-02-20 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0