Att välja glädje

Jag har ju sportlov så nu har jag suttit och tittat på Kay Pollacks föreläsning "att välja glädje" som jag fick av Mamma och Ola i födelsedagspresent. Den var väldigt bra och bara en uppdatering av boken så att säga så jag visste redan allt men de kan aldrig bli för mycket av hans tankesätt.Den måste ni se om ni vill välja lycka framför olycka, och det är i alla avseenden.

Igår var jag med Anna C hela dagen, vi fika och åt mat och tittade på Sunes jul och våra bästa år Haha!Det var roligt som alltid. Har ju sportlov nu så det är väldigt skönt. Fast man blir nästan segare om dagarna när man ligger i soffan och tar det lugnt än om man jobbar hela tiden.

Ska nog hälsa på min far innan lovet är slut också imorn kanske!
Imorn har jag träningsvägledning men får se om jag orkar och prioriterar det, annars tar jag det en annan dag.
Å nästa vecka ska jag börja träna och äta mer hälsosamt så då blir det roligt att skriva här vad som tränats i veckorna, de blir nog bland annat Funk, step och dansaerobics.



Jag och min älskling på min 23 års dag! Vad tycker ni om min indianfläta?=) jag gillar den och de är faktiskt egenkomponerat hehe de är mitt hår som jag bara flätat och lagt över till andra sidan för att sedan fästa det med hårnål. Tips från Cassandra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0