tråkigt inlägg

Precis hemkommen från jobbet, imorn ska jag öppna vilket innebär tidig morgon men slutar också kl 14 så de e skönt, så imorn ska jag försöka träna...
Sitter nu och väntar på Ante för att tillsammans äta nått, är hungrig men trist att äta själv.

Börjar känna av julstämningarna nu och jag längtar sååå till helgen då både Antes mamma och Jocke kommer på visit, men även min mamma, Ola och Linda!Julen kommer kännas ännu närmare då.

Oj, kollar på jag är en stjärna på tv 4 nu. Barn som e talanger och bortskämda kul å se.. stackars barn haha;)

Nu ska jag kolla vidare, sen blir de mer bilder efter helgen här på bloggen för då kommer minneskortet.

P&K

Kommentarer
Postat av: Denise - en personlig blogg om mode o vardagen!

skönt att sluta tidigt ändå =)men aldrig kul att öppna!

2009-12-10 @ 17:03:51
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0