Stockholmare!

Nu har det hänt endel sen sist, och nu har jag dator igen vilket bara det känns bra så jag kan blogga som vanligt igen.

Nu är vi alltså bostadsägare i Gamla Enskede i en superfin lya, första natten var inatt och de är underbart. Självklart känns det extremt konstigt också, våra familjer är oss så innerligt nära så de känns jobbigt att "lämna dom" samtidigt som ´man istället får tänka att de blir mer kvalitetstid när vi ses:)

Helgen nu så har jag lämnat ifrån mig Elins lägenhet, vi har flyttat allt ihop med min pappa och Ola och de var jättetrevligt och roligt att ha med just dom!Flytten gick smidigt och vi har redan målat(har en strykning kvar) fixat i köket mm. Helgen som kommer ska vi ordna styra o ställa med resterande.

Så from igår kväll så blev vi Sthlmare på heltid, haha och vi fick hjälp av våra äkta sthlms vänner med målningen igår, Alin Opus och Mange var här en stund och kolla läget.

Saknar mina vänner Ann o Anna såå mycket! vi måste ses snarast!=)

Nu håller jag på och fixar mig sen ska det jobbas.

Trevlig dag vi hörs ikväll;)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0