Nya Shoes och kläder

Första natten avklarad i vackra lägenheten, såå härligt! Jag Fick/köpte ett par jättesnygga platåstövletter från Scorett älskar dom, har dock inte invigt dom ännu men det kommer till helgen.
Vad tycks?

   

 

             


Köpte ett par grymma leggings med från Ginatricot, blir också av till helgen;) Läppstift från Mist..så bra, vilken skillnad på kvalitet. En superfin liten "klänning" som jag kan ha till leggings eller liknande,i gammelrosa. Egentligen har jag inte råd med shopping men de var inte dyrt plus att min älskling sa att jag var värd det och de var han som Pusha mig:) Tack min kärlek!



Idag har det vart en bra men uj så stressig dag, blir så när de e helt nya på jobbet att lära, och jag som ändå inte e hel veteran än:) Men de har gått bra.Nu när min Ante bor här känns allt såå mycket bättre, lättare och framförallt roligare!Jag blir bara kärare för varje dag och de e helt sant. Jag hoppas att jag får låna laddare av Alin imorn, för min e som sagt i norrköping och den e nu heelt död.

Imorn blir det en låång dag jobbar 11-22. See Ya Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom är jättesnygga! o ballt med läppstift. hihi. Saknar dig med bästa storesis! <3 :) du är bäst!

2009-12-02 @ 17:36:43
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0