Ny kamera

Älsklingen och jag var på Globen idag och köpte lite julklappar till julklappsspelet som vi ska köra me min mamma och familj nästa vecka. Vi köpte också denna julklapp till oss ihop=) en kamera, äntligen! en superbra kamera så nu blir de massa bilder på bloggen, finally.
Den kostade 1499:- nu och fanns i rosa blått och massa tuffa färger men jag fick inte välja den rosa.. förstår inte varför;)

Ny vecka nya tag imorn, jag ska träna 4 ggr. Trot om ni vill men nu jäklar blir de faktiskt så. Jag har bara såå svårt att finna en träningsform som jag älskar. Jag tycker Bodycombat e jättekul och dansklasser men jag jobbar oftast de tiderna de går.Men cykel går ju bra med och BP så de e ju på morgnarna:)Nu har ju Alin kort me så kan vi träna ihop ibland.

På torsdag ska jag träffa Emilie.. hon kommer hit efter sitt jobb och vi ska laga middag och mysa! Det ska bli såå underbart!:)

Nu ska jag ta hand om tvätten, lämna tillbaka filmen vi hyrde igår och hjälpa ante me maten för veckan..
Ha en mysig söndag!





      



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad harligt det later hjartat! se till att ta hand om varandra saknar er och halsa anton pussar

2009-12-08 @ 16:13:31
Postat av: Elin

saknar dig gullis de later som du har de bra : ) halsa anton o ta hand om er puss

2009-12-08 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0