Julkänslor..

Jag älskar julen, utan den fungerar ju inte resten av året jag menar det är faktiskt de jag iallafall längtar efter år efter år och har det att se fram emot.. ni med?

Har vart ledig idag men gick ändå in till jobbet med fredagsfika(lojal köksansvarig för vecka 49) sen träffade jag faktiskt en tjej som gått i mitt gymnasium, det var trevligt hon har nämligen flyttat till sthlm för ett par år sen.
Nu håller älsklingen och jag på och bygger för fullt, vill att allt ska vara klart och uppackat redan.. men så e de ju mysigt att styra och ställa lite hemma också e klart=)

Imorn var det tydligen lite julmarknad här i Gamla Enskede som vi måste gå på, jag älskar allt som har med jul att göra som sagt! Ikväll blir det att äta nått gott på Tomatis, en fin pizzeria/restaurang här intill supergod mat och fräscht.

Nu ska vi fortsätta lyssna på julmusik och pyssla i hemmet.
Och förresten min mob fungerar nu igen;)
Saknar min family och Anna i Norrpan(kommer jag alltid göra)

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ar sa glad for din skull hjartat njut av julen jag ar fett avis : ) men glad att jag ar har! Alskar dig pussar

2009-12-05 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0