Glöggkväll,Familjehelg!



Helgen var helt underbar! I lördags förmiddag kom Lena och Jocke hit och hälsade på, vi fikade och därefter gick promenad här i gamla enskede. Sen blev det middag på Tomatis som ligger här intill, hur mysigt som helst att träffa dom. Kvällen bjöd på glöggkväll med snittar! Det var Mange, Opus, Alin, Lund, Nellie och min fina Ann! Efterlängtat, gott och trevligt! Spelade TP också vilket gick skitbra(för vissa).Tack kära vänner för den fina julgranen vi fick och också Ann för de underbart goda teet med burk!Tack! Hoppas ni med hade det trevligt!

På söndagen sen kom Min mamma, syster och Ola för att se lägenheten och för att spela julklappspelet och äta lussekatter som de bakat! De var superdupertrevligt och mysigt och vi fick en inflyttningspresent DAMMSUGARE rosa som var smal och inte tar nån plats hur snällt som helst!! Och vi som redan hade fått inflyttningspresent av dom innan! Och inte nog med det, vi fick en present i cellofan inslag med lussebullar, biscotti, glögg. Jättefint!

Jag följde sen med dem hem till Norrk för att gå på en liten Hlr utbildning med jobbet där. Vilket var kul att träffa dom tjejerna! Så nu ska jag fixa mig sen sova, jag öppnar imorn och då blir de tidigt.

 

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja va mysigt det va o träffas, o nu i eran superfina lägenhet:-)O snart blir det mera mys, jul jul strålande jul....



Älskar Dig min Traza.



/ Mamma

2009-12-17 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0