Underbara helg!!

Haft en fantastisk underbart mysig helg hemma i norrpan. I tors så kom Älsklingen till sthlm, vi sov tillsammans hos Elin till fredagen.. Jag jobbade då till 21 sen åkte vi till Vapiano för en pasta;) Efter de åkte vi hemmåt, på lördagen så gick mamsen och jag på stan och köpte 18 års present till linda, vi hann också med en fika å de var såååååå mys att baravarame mamma=) sen var de kalas för syster! Saknat henne massor.Kvällen spenderade jag me min underbara kille=))) som jag saknat massa massa! Söndagen sen så åkte vi ut till ramsdal för att sola och bada i skärgården.. hur skönt som helst verkligen! Träffade Anna och Gutte en sväng på en kaffe och jag fick den bästa och finaste present en vän kan få.. en bok om mig från Anna.. tårarna började komma när jag fick den men kunde ju inte tjuta i manligt sällskap, tack min ängel de är den finaste bok som finns och du känner mig verkligen;)

Pappa och mina små syskon hann jag också träffa som jag saknat så dant! De var också trevligt somalltid... Ante och jag svängde också förbi Ann sent i går kväll de var efterlängtat och saknat!

Så nu idag tog jag bussen hit och fikade ensam på stan innan jag började jobba kl 14:00 de har gått jättebra idag och jag har fått mykt beröm att jag klarat de så bra att jobba själv och så. Jag är lite stolt över mig själv:) så nu sitter jag hos Elinpelin och ska snart sova, fast jag jobbar bara3 h imorn!!! o börjar inte förrän sen eftermiddag, chill;)

jag vet att jag inte lagt ut mykt bilder på sista tiden men de verkar lite meckigt på elins data me uttag, så jag måste fråga hur ja ska göra först.. hehe

Hoppas ni haft en skön helg nu! så hörs vi imorn pussss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du tyckte om den<3 Jag menar vartenda ord som står skrivet i den. Så när du känner dig nere nångång är det bara att ta fram boken så vet du att du är betydelsefull och en jädrans till vän! Du har alltid funnits för mig när jag har haft det jobbigt. Så nu finns jag här för dig i vått och torrt! Stor kram och lycka till nu!/Anna

2009-08-11 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0