STOCKHOLM!

Nu flyttar jag! Idag, nu, pronto!
Det ska bli roligt och väldigt intressant, har ju tjatat om de här i ett antal inlägg men de är väl för att de ska bli kul men ändå lite nervöst såklart! Men jag har verkligen förberett mig på detta och ser fram emot varenda sekund ihop me mina sthlms vänner och min sambo Elin.

Idag nu så åker Ante, jag och Elin upp och de blir väl att börja med upppackning för min del. Sen ska jag nog träffa Emilie är tanken:) Om inte så ska jag träffa Mange, Lund och säkert Nelli:) De blir kalas!! Elajn ska ju på coctailparty men kanske bangar för hon är bakis haha.. elin sup sup sup=) jag tror ja ska kedja fast den där ladyn inför helgerna.. de har hon bett mig att göra iaf haha så de inte blir för slirigt.. men elin lille du ska ju lära mig dricka igen me så vi kan väl gå halva vägen var?

Så nu stockholm kommer jag! Ante kommer senare=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0