Saknar er!



Bilden är från i somras på Ante Viktor och jag:) Gillar den hä'r roliga mysiga bilden!!


Inatt gick jag upp som ja skrev i mitt förra inlägg kl 4.. oh my! Trodde det var döden som väckte mig typ, sjukt segt men ja pallra mig upp jobba hårt och när ja sluta kom ja inte iväg förrän 30 min senare.. mötte söta alin på stan för en lunch=) såå gott thai here we come.. just de haha en kvinna ställde sig upp på restaurangen o sjöng happy birthday till ägaren haha hon sjöng sååååå högt att vi fick typ gåshud för att vi skämdes!!Pinsamt!

Sen gick vi på stan och jag testade ID smink som alin ska fixa till mig, såå rar e du! Jag gick sen och tränade Aerobic tills jag stupade.. så jag var inte hemma förrän ca 19:20 och då gick elin o ja om varann:( typiskt hade vart mys me film el dyl=) men nästa vecka då jävlar!
Imorn är de öppet hus på alla SATS center då de e lite tävlingar, gratis provträningar mm, kom vettja!Så imorn blir de nog en hel del jobb.. men ja ska sova ut så länge ja kan! skönt, hoppas ändå på att vakna skapligt så man hnner träna lite, men imorn blir de nog mindre me de=)

bara 2 dagar kvar sen blir de norrp. på lörd är de bio el liknande aktivitet me min ANNA!!!ÅÅÅÅÅ jag längtar!=))
Prata me Ann nyss i tel me å ja e så glad för så fina vänner!Tack att ni alla finns!

Nu ska ja ringa min prins, good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0