NIKE utbildning=)

Hej kära vänner!

Ännu en dag avklarad här uppe i stora staden, längtar efter Ante å min familj men de går bra här ändå. Imorn öppnar jag vilket ska bli spännande att se om jag klarar av men de tror jag nog=)
Nått som e sjukt kul e ju att jag imorn efter jobbet ska på utbildning för nya nike kollektionen=) de blev jag som får gå den imorn då de övriga e sjuka! Kul va? är lite pirrig för att åka t banan med byte men jag klarar det nog!

Idag har jag träffat Nelli, vi möttes vid svampen som ligger på stureplan vid sturegallerian för er sominte vet, jag hittade knappt dit ens haha men de gick bra till slut! Sen gick vi och solade och mös i Humlegården:) efter de tog vi en fika nån stans på östermalm tror ja de va hehe.. noll koll=)
Sen gick jag till jobbet å nu e jag hemma hos Elin. Ensam dock. Elin.. GRATTIS på din 23 årsdag!Hoppas den var bra fast inte jag var me, jag tvivlar på de men vi får hoppas.

Så imorn e jag borta hela dagen, får se om jag orkar me att blogga men de tror jag då.

Puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: elinpelin

du kommer klara dig galant gumman! puss

2009-08-04 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0