Jobb,Jobb, sova,Jobb,Jobb,sova,,,,äntligen hemma i Norrköping!



Hallå i lådan!! Hur mår ni allihopa? Själv mår jag faktiskt bra. jag vet att jag skriver faktiskt men de e så att inte alltid så e fallet.. att jag mår bra alltså.. Idag känner jag dock att jag faktiskt gör det!Känns bra!
Den här och förra veckan bestod i stort sett bara av jobb typ, de har vart en jäkla bergodalbana i känslan om jobb och boende och situationen överlag.. men nu börjar de kännas bra. Jobbet är superkul iallafall.. bra kollegor, härliga medlemmar och ett högt tempo! Allt passar mig, till å med storstan:) Alla borde träna på mitt center!!!!!=))Eller iallafall på SATS!

Ja e sämst på att blogga när jag väl är där för de har vart lite svårt vi har bott 3 pers i en etta och de blir inte att man e hemma å tar å bloggar å skriver.. trivs däremot väldigt bra hos min vän Elin som tagit emot mig med öppna armar=)

Imorn ska jag Ante och min mamma faktiskt på Coldplay, nice! Sen e de en massa från Antes jobb med!Så imorn blir en rolig, härlig och mysig dag!
Ikväll så har vi haft en jättetrevlig kväll här. Ante gjorde en dessert som var sjuuuuuk=) sen gjorde han skagenröra, jättegott sen åt vi ost kex, godis, cocacola och vin! Ann var här som jag saknat sååå. Viktor och Johan var/är också här så de har vart mys. Jag spyr snart för att jag e så mätt. Ska sova nu så ska jag försöka update så ofta jag kan me bilder mm.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0