Första dagen avklarad på nya jobbet,skönt!

Hej på er, äntligen så är första dagen på mitt nya jobb avklarat. Jag var där en halvtimme innan så att ja kunde få en liten genomgång tänkte jag.. men de blev inte så utan kl 14.10 jobbade jag ensam i repan.. alltså de var ju bara att ringa in till chefen eller nån annan men ändå.. så nu e jag sjukt stolt över att jag klarat många saker idag bara för att man vart tvungen liksom. Så jag tror att de kanske var lika bra att kastas in i de, just för att lära sig  snabbare och våga mer. Receptionsansvarig är långtidssjukskriven å den andra rec tjejen var sjuk. Så i de stora hela så ser de ut som att ja kommer att trivas och de skulle va de bästa! Vi får se vadtiden utvisar, jag är nöjd ändå fast att ja hade väntat mig en introduktion.. så för att ha den första dan avklarad så känns de skönt! på ons har ja min första öppning  och taxin går väl ca 4.10 :)))) hehe kommer kännas tidigt att ställa kl på 03:30.

Saknar ante vante älsklingen!Och mina vänner å familj! tack förresten för de fina kommentarerna de värmer sjukt mykt!

Nu blir de sovdags!Puss

Kommentarer
Postat av: Antevate

Du är grym älskling. Sjukt stolt över dig!! love you

2009-08-05 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0