De går bra nu...

..Ja faktiskt redan efter en vecka så känns allt mykt lättare och lättare än så här blir det.. Jag var så orolig och så förra v inför nytt jobb sova själv osv. Men u känns de bättre iallafall! Jag e så glad för alla mina vänner här det måste vara det som livar upp allt, plus mina älsklingar hemma som peppar mig Ann å Anna till exempel..=)
 
Jobbade till 14 idag sen spreng jag på löpbandet fast att jag var sååå trött, snacka om att man får vara stolt då! Imorn blir de nog ingen träning tyvärr, jag börjar 14 och stänger.. efter de så åker jag direkt till Mange och sover där me Ante, ska bli underbart att träffa Ante.. Mange ska också bli jättekul att träffa!!

Nu ska jag baraslöa, duscha och ta de lugnt vem vet då kanske jag vaknar tidigt och ändå orkar träna!
Jobbar helg , känns sådär nu när Ante kommer men de går bra!De e min första helg så de får vi se hur de är.

Vet att de blir lite korta inlägg utan bilder men de e för att de e meckigt på elins dator plus att jag inte har tid att skriva massa, så jag håller er updated iaf om min vardag här i sthlm.. i sinom tid kommer bilder promise=)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0