Coldplay



Igår var jag Mamma och Ante på Coldplay, Sthlm Stadion. Hur bra som helst var dom! Vilken jäkla konsert! De var så himla påkostat och bra... Ljussättningen var fantastisk och de yrde konfetti i fjärilar, gula stora ballonger flög över hela stadion över folkmassorna och mitt i allt gick de ut till mitten av stadion typ där ståfolket tog slut så att säga och uppträdde där några låtar, så folket på läktaren blev som tokiga och sprang från läktarna rakt mot bandet, grymt!

Vi åkte skapligt från Norrpan så vi hann att äta(vilket var typ halva grejjen) så först åt vi kaffe och baguetter som mamma fixat såklart, sen köpte vi godis på statoil för att ha på färden.. när vi sen kom fram till stadion så köpte vi korv, läsk och chips.. minutrarna efter det blev de kaffe och chokladboll..och på hemfärden blev det Donken mitt i natten i Södertälje=)
När vi väl kom hem sov mamma över hos oss, mysigt! Sen imorse blev de frukost och den här dagen har vi vart hos pappa, sen har jag spenderat tiden med älsklingen, kände att jag verkligen behövde det!! Jag har saknat han såå mycket eller gör de automatiskt i veckorna även om jag trivs såklart:) Men då blir de att man ska träffa alla när man kommer hem vilket e superkul! Samtidigt som jag vill träffa Ante lite själv. Så imorgon bär de av till estockolmo och jobb och Elin igen! Känns som att jag bara vill att vardagen ska vara där hela tiden me Ante också och ny lya å allt, men de kommer i sinom tid.. nu blir de liksom som ett litet avsked från allt varje helg.. men jag vänjer mig snart med tiden. Är glad att ha ett superjobb och en bra homemate som ja bor hos, då blir allt lite lättare=)

Nu ska jag sova, känner att jag behöver och vill det.. nästa vecka nu blir de stenhård träning de vill jag verkligen! och rolig träning ska jag också klämma in haha. Känner att den här veckan har vart den värsta svullvecka ever, behövs sånna ibland så de e ok;)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0