Biomys och Familjehelg



Japp då var man hemma igen i Norrpan, har vart en underbar helg verkligen! Jag har Myst med min kärlek, och träffat Bästa Anna.. de var såå efterlängtat och roligt! Har saknat dig sjukt mycket vännen!!! Så på Lördags kvällen så mötte jag Anna vid filmstaden gick och shoppade godis till filmen, sen satte vi oss på Coffe house och fikade och snackade viktigt tjejsnack!!Sen såg vi filmen, jättebra var den.. värd att se!

Så igår på morgonen när jag vaknade så gick jag till mitt gamla center Sats och dansade som aldrig förr alltså det var såå roligt! Det var öppet hus så de var fullt ös med 3 instruktörer, klassen var 1h och de klädde ut sig till varje låt, lyckat! Hann att träffa mamma Ola och linda lite med på en fika och efter de så var Ante och jag bara hemma innan bion.Idag åt vi god frukost med scones och te och kl 15 var det söndagsmiddag hos Antes mormor.

Så nu e vi sega och trötta, mamma kommer över med lite tvätt som hon fixat åt mig:) Så en kaffe till hinns nog med!Imorn bär de åter av till sthlm och jag är sååå nervös inför sista visningen på måndag/imorn  för kommer inte budgivning igång då så byter vi mäklare direkt!

Nästa helg jobbar jag.. känns sådär, o inte för att de e segt att jobba helgen utan för att de e tråkigt att inte kunna åka hem.. men Ante kommer upp istället så snälla Elin lånar ut soffplatsen;) Hon e en sann vän!Hör du det Guld?=)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: guld!

JAG HÖR DET HERICA! men du ska veta att de är då inte allah oj jag menar alla som får den fina tillåtelsen.

2009-09-14 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0