Back on track

Jahopp då e man tillbaka i den stora staden, måndagen var jag inte så taggad tyvärr man har ju sina ups and downs så att säga. Idag gick de lättare och allt kändes roligare och så.
Efter jobbet idag kl 10:00 så solade jag lite, sprang en halvmil för att sedan bege mig ut på stan och kolla lite.. jag gick o gick i flera timmar betade nog av det mesta tror jag:) Köpte ett par jeans från ZARA sjukt snygga! Jag brukar ha såå svårt att hitta jeans så ja slog till.. har ingen bild ännu men de kommer nog. Åkte sedan hem och Elin o jag gick till Globen för att handla mat..

så nu ska jag snart sova redan då jag ska upp kl 04 inatt=))))))))

imorn blir de löpning efter jobbet igen tror jag sen får ja se..
Nu ska jag ringa mitt hjärta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0