090811

Konstigt det känns att skriva dagens datum, jag menar sommaren e ju snart slut men jag hann inte med den...vart tog den vägen?
Idag har de vart en bra dag! Jag vaknade imorse, åt frukost och sedan gick vi till gymet å jag sprang 5km, jag gick ytterst lite så jag var heeelt slut och utmattad, de kändes så skönt och jag var så bra!Imorn blir de mer träning, har inte bestämt vad än riktigt men de e såå kul att de finns så mykt klasser att välja på här i sthlm:) Finns de inte aerobics tex på ett ställe så finns de på ett annat jättenära.

Imorgon e de upp kl 04. de blir tidigt men jag slutar tidigt med så de e skönt.

På torsdag redan kommer älsklingen min, då ska vi sova hos mange hela helgen, de ska bli kul!
Har saknat Ante massor men de e helt ok nu faktiskt att va ifrån varann i veckorna då vi ändå kan ses på helgerna, å rätt som de e så har vi egen lya=)

Nehe nu ska jag sussa och ringa ante, P&K

Kommentarer
Postat av: antevantelarvig ;)

Vi ses snart älskling! Love you

2009-08-12 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0