Roliga frågor

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan
2. Äger du en iPod?
Nej, men en mp3-spelare.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00
4. Hur många resväskor äger du?
Ingen
5. Använder du flip-floppar?
Nej inte ofta, bara utomlands
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Citygross, Coop nära mest.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag vill alltid vara med på bild:)
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Pippi på rymmen
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En tjejkompis.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Heminredning,kläder och massor mer.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej har aldrig haft sömnproblem
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Kan vara Caracola, man vill ju lära sig sin väns texter tills nästa gång man ses så man kan impa haha
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
främst MICHAEL BUBLÈ
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Vet inte, säkert.
16. När var senast någon stötte på dig?
Varje dag stöter min pojkvän på mig
17. Vad åt du till middag senast?
Pannkakor
18. Använder du huvtröjor?
Just nu faktiskt! Varje dag typ till jobbet
19. Kan du vissla?
Ja
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Åker inte karuseller
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror nog alltid det, utan anledning och det är jag livrädd för.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
011
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag levde för tecknat
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort.
26. Hur många syskon har du?
2 systrar, 1 bror
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland men nog inte mer än vanligt.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Toy story,pippi långstrump.
29. Äger du några popband t-shirts?
Nej
30. När flög du senast?
Förra sommaren till Frankrike Marseille
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4st
32. Läser du för skojs skull?
Läser endast tidningar typ och vissa personlig träning böcker annars blir det inte mykt.
33. Pratar du några andra språk?
Nej, engelska lite väldigt lite:)
34. Diskar du din egen disk?
Det gör diskmaskinen åt mig
35. Har du gråtit offentligt?
Absolut
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja, är lite dålig på sånt vill gärna kunna innan jag lärt mig:P
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Absolut aldrig!! Har en piercing i naveln, fint men aldrig tatueringar eller mer piercingar !!!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han vill. Vet inte
40. Kan du kasta macka?
Kastar alltid sista biten;) hehe nej de brukar jag inte den bara plumsar direkt.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn,läsk, godis
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Bertram, Lasse. Bertram var skön och rolig, Lasse var skön och lugn.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja
45. Vad har du för väder?
Mulet
46. Har du en blogg?
Ja
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Musik!
48. Gillar du att flyga?
Nej inte mycket.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam, rolig,händig,smart allt detta har jag fått hos Ante:)
50. När sov du senast på golvet?
Säkert hos nån vän när man var liten.
51. Vilken är din favorit drink?
Ingen
52. Gillar du din boende-situation?
Massor
53. Vilken är din mammas hemstad?
Norrköping
54. Din pappas hemstad?
Samma
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sju
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae inte igentligen men i huvet är de alltid lite stressigt
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ofta!
58. Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar,blåbär
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte på det sättet nej
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 hjälp!!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jag kan vara ganska bra på att skriva faktiskt men när jag bloggar bryr jag mig mindre.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nej
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mamma, men 2 sek efter så var det bra:)
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Om gud finns så är de nog en redig karl:)
65. Vad var det senaste du åt?
Pannkakor med sylt
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte de gillade Erica, men hade jag blivit en kille hade jag hetat Jonas(de du jonas axelsson;P)
68. Gillar du senap?
Nej usch!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Lägg av!! Skärp dig! men ibland kan de bli stackar mig haha
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i hela mitt liv.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Rumpnissarna
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej
73. Tycker du om att krama folk?
Ja men inte alla människor
74. Skulle du säga att du är trendig?
Ja fast jag klär mig i de som passar mig, skulle inte ta på mig nått bara för att de e trendigt om de inte passade mig.
75. Äger du en digitalkamera?
Nja ,Ante gör
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Victoria Beckham har jag hört att jag är lik, och ronja rövardotter haha.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nej jag e likadan om de inte är att man ska bestämma nått som man väntar på men de händer aldrig:)
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen tror jag
79. Tycker du att du är attraktiv?
Ibland får man väl säga att man inte ser så pjåkig ut, men ibland kan man ju också känna sig som drak-ulla så att säga.
80. Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Varför skulle jag få det?
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonas
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Elin Sjöstrand,Cassandra Björde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0