Typiskt att vara sjuk! Dansa för livet!

Sjuk, inte bra men vad gör man?Ska inte behöva be om ursäkt för det liksom. Känner mig bättre idag så imorn blir det sannolikt jobba och det ska bli så skönt för jag hatar att ligga hemma!

Nu när jag börjar att dansa igen så känns allt så mycket mer rätt i livet, jag blir hel som sagt och de känns underbart att man fortf är duktig=) Ja för de måste jag erkänna att de gick bra ändå i söndags. Man får ju hoppas att det inte bara var en engångsföreteelse!

Detta har jag saknat mest från danstiden(tror dock inte de blir att börja tävla igen)
*Discofrillan och sminket



*Kläderna


*Malins och mitt partnerskap


*Pallplaceringarna



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, har du satt igång med dansen igen? Vart dansar du nu?

2008-09-11 @ 16:16:36
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0