Skön helg!

Nu har det vart helg och idag är det söndag, får alltid lite sönagsångest den smyger sig alltid på oavsett varför. Men så är det. I fredags var jag och Anna hos mig och åt godis och pratade hela kvällen jättemysigt var det! Älsklingen var på säljkonferens och kom hem sent. Igår var vi på landet åt lunch sedan middag hos Antes far. I eftermiddag blir det middag hos min mamma=) Ska bli mys. Sen är det discodans för min del ikväll ska bli jättekul och skönt!

Har oroat mig lite i helgen igen för saker men ska inte behöva det. Jag hänger upp mig på småsaker som inte behöver vara ett problem utan jag liksom gör det till de själv. Allt kommer gå jättebra och bli bra och jag måste gå in med rätt inställning bara! Sluta tycka synd om sig själv men ändå förstå om någon gör fel emot en. Men stå för den man är och vad man gör. Inte ta allt som kritik och tro hela världen är emot en, för så är inte fallet. Känns bättra nu iallafall:)

Har sett Idol hela morgonen med älsklinge haha jag älskar det, skulle själv vilja söka nångång men skulle aldrig våga haha. Och såå bra är jag inte men alla säger det som jag vågat sjungit inför (fast de flesta har bara hört min nervösa röst) Nej nån idol blir det inte av mig.

i Fredags blev det(Ätardag):

Frukost: 2 knäcke, ost,gurka, kaffe
Lunch: Potatismos,falukorv,knäcke,2 glas mjölk
Godis: 1 dounat,en godispåse,lightläsk,kaffe
Kvällsmat: 2 knäcke med kokt medvurst

Lördags:
Frukost: 2 knäcke, ost(koktmedvurst),youghurt,musli
Lunch: 1 grillat kycklinglår,sallad, 1 kokt korv m bröd, ketchup
Mellis: 2 knäcke, kokt medvurst
Middag: Potatisgratäng,Fläskfile,sås,tomater
Kvällsmat: 2 knäcke, ost, mjölk


Jag lever typ på knäcke mellanmålen men jag tycker om det och utan smör. Plus att man blir mätt och jag går faktiskt ned lite i vikt ändå verkar det som. Och ni som sagt som tycker jag e fjantig med vikt kanske, det handlar inte om att jag är tjock eller har övervikt utan har gått upp ett par kilo som jag ska gå ner för att må bättre med mig själv och min kropp.

Ikväll blir det dansa av, då e det disco dans och jag längtar!
Ha en skön söndag/Peace

 Älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0