Saknar min Älskling!

Saknar min älskling, sitter här hemma nu och har just läst topp hälsa,en tidning. Den är bra. Måste få nån inspiration. Jag vill så gärna hitta någon bra träningsform mer än dans 1 dag i veckan. Men samtidigt så rör jag mig hela dagarna på jobbet och känner att de e nog med motion, det bör ju förbränna lite iallafall:) Jag skriver inte vad jag äter för måltider mer nu utan jag håller koll ändå:) Skriver sedan istället om jag lyckats(jag ska lyckas) Men man får inte vara för lat då heller. Ut och gå promenader åtminstone och äta nyttigt i veckan är ett måste. Saknar worldclass lite faktiskt, jag tränade ju där förut och jag gillade det mycket. Men nu bor jag lite längre bort och blir för lat då:) Plus att deras pass vart så dåliga mot slutet. Ante går och tränar på SATS och det verkar roligt. Men vill inte ta på autogirobetalning/månad utan betala på en gång då. Får se hur det blir.

Idag har det vart en bra dag hittills, träffade älsklingen på hans lunch också, så de var mys. Vi ses ju inte mycket om dagarna alls så den tiden är viktig tycker jag=)
Ska hoppa in i duschen nu. Önskar jag hade badkar, men icke. När vi väl hade ett så använde man de inte iallafall. Men nu när hösten är här skulle de vart mysigt.

Jag ska nog göra så att jag ska bestämma mig för att gå 3 promenader på 1h i veckan. Så nu har jag bestämt det! så 3 dagar promenad och 1 dag dans.(minst) de är nu bestämt:)
Ikväll kan jag dock skylla på vädret!

 MY LOVE!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

hihi söt bild!

2008-09-30 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0