Och skalman han e tlöööttt

Jag e så fruktansvärt trött idag, det känns i hela kroppen. Skall icke klaga men ändå, måste säga att de värker lite här och där. På Söndag el måndag har inte bestämt än, så ska jag börja mitt nya aktiva liv(hört den förut) Men helt ärligt så ska jag nu ha diciplin och gå ner ett par kilo. Ni får tycka jag e fjantig men ska bara gå ner de kilona jag gått upp som inte ska vara där. Så då ska jag föra matkalender så får ni följa min vardag fylld av träning och nyttigheter då blir det en sporre för mig med=) För vem vill skriva då att man vräkt i sig 78 chipspåsar,9 kexchoklad 2 liter läsk mm när jag ska vara duktig inför er haha.

Ska inte dansa ikväll eftersom jag stupar av trötthet snart, så de blir idol för hela slanten om jag kan hålla mig vaken villsäga.
Får se också hur de blir med jobbet, om jag ska få en tjänst som e 75% eller mer på larssons eller om jag får åka emellan. Mårdskog ska jag vara på halvtid nu iaf de blev inte prolympia och det blir skönt och roligt att komma tillbaka till mårdskog:)

Sitter här med mammas mysigaste tröja på mig den e såå skön var bara tvungen att säga det.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Pelin

duktig du e :) idag kändes helt ok på jobbet önskar jag alltid kunde känna så. ska försöka vara stark :) hoppas vi ses i helgen. puss

2008-09-11 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0