Ny vecka,nya händelser:)

Idag är det måndag och det har vart en väldigt bra dag hittills! Jobbet har gått väldigt bra och har vart roligt, Ante har vart hemma och ätit middag, och jag ska nu se på tv och slappa.
Imorn blir det att hjälpa pappa med att städa lite sedan en promenad med Antes mamma. Ska bli skönt att gå ut och gå lite. Både nyttigt och trevligt. Igår var det Discodans som jag skrev, det gick sådär igår faktiskt det kan ju inte alltid gå bra kanske.Men kul var det. Köpte enträningsdress med dansskolans namn på, fin och superskön. Ann e hemma nu ja förresten så de blir nog att träffa henne lite med sen=)

Haha gud vad Ante och jag skratta åt mina måltider när vi kolla min blogg. bara KNÄCKE=) Vad vi skrattade. men jag älskar knäcke och så blir man ju mätt vafan, vem orkar laga mat hela tiden. Så idag blev det.

Frukost: 2 knäcke,ost,gurka,youghurt,musli
Lunch: Potatis,köttbullar,sås,sallad
Mellis: 3 knäcke,ost,blåbärsfil,musli
Kvällsmat:? Kanske fil,frukt


 Nu har mamma vart här och druckit kaffe med mig, de blev ett litet avbrott i skrivandet. Imorn blir de nya tag på jobbet och ser faktiskt fram emot imorn känner verkligen nu att jag trivs bra och börjar komma in i rutiner=)
Snart kommer min Ann ska bli såå kul och se henne. Hon e hemma hela veckan och jag e så glad för det!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0