Ny vecka

Ny vecka nya tag! Är på promenadhumör idag får se om jag frågar Lena om hon vill följa med och gå. Det vill hon säkert. Idag har de gått jättebra på jobbet och de har vart roligt. Alltid kul när man får höra att maten var god istället för åt andra hållet som man fick höra ganska mykt förra veckan tyvärr. Så idag var jag och köpte vitkål på Willys 4 huvuden som lilla jag släpat på:) får skylla mig lite själv hade glömt beställa det förra torsdagen. Annars kan jag inte göra pizza sallad.


Har en massa nytvättat att plocka upp, torrt men ändå bra att få upp allt för annars skjuter man det bara framför sig. Å nu har vi fått böter igen fan! Antes fel!!Trist att betala bara. Ante o Elin var här nyss, jag var väl inte jätterolig men vi prata och åt mat ihop:)

Idag har jag vart duktig igen och ätit bra( behövdes efter helgen)

Puss


Du och jag Kompis=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du o jag!! <3

2008-09-29 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0