Meditation



Jag har mediterat ikväll. Det är jätteskönt och avslappnande. Först mediterade jag till skiva, det kallas medveten meditation där en röst berättar hur man ska göra, andas osv. Man blir lugn och det jag gjorde ikväll var på ca 20min. Efter det så tände jag ett ljus, satte mig i meditationsställning(skräddare) och tittade in i lågan. Först kan man tänka positiva tankar eller vad man vill, peppa sig själv. Och sedan försöka släppa alla tankar och bara vara här och nu. Prova! Det är skönt efteråt. Man kan köpa dessa skivor men också låna. Jag fick min av coachen.



Sov Gott


Kommentarer
Postat av: elin

skulle faktiskt vilja prova!

2008-09-29 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0