Man måste tro på sig själv!

..I alla lägen ska man tro på sig själv! Lita på sig själv och sitt tycke. Och ingen ska få trampa på ens fötter! Det är hur viktigt som helst och de ska jag jobba väldigt mycket med nu. jag bestämmer över mitt liv och måste ta ansvar för det, lika mycket som alla andra behöver ta ansvar för sitt.

Man ska aldrig ha dåligt samvete eller så för fel saker. aldrig.
Från och med nu ska jag alltid stå upp för mig själv för det gör väl andra? Det känns så iaf. Har jag fel? Är jag inte den enda mesen?Ajja ingen kommer ju svara mig på den frågan ändå.
Man ska ALDRIG be om ursäkt för att man är den man är eller har de åsikter eller värderingar man har. Stå upp för dig själv och var stolt!

Imorn ska jag till Prolympia, vilket ska bli kul att se en ny skola och jobba på. Ska också bli skönt att jobba.

Kommentarer
Postat av: Elin

nej du är inte enda mesen ;) men du har så rätt man ska listen to your heart :) pusss

2008-09-09 @ 23:05:19
Postat av: Anders

Det var helt ok på Prolympia, så hoppas du tycker det oxå... Fast pinglorna i köket höll ju inte riktigt samma klass som på Storseglet. Haha! ;-)

2008-09-10 @ 12:27:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0