Lördagsbestyr

Spydde förut, skumt eller kanske inte.. hade ätit mer än en meny på mc donalds plus vräkt i mig godis, då får man skylla sig själv.Så ni behöver inte tycka synd om mig. Gick och la mig för att sova ett tag med. Fick inte tag i Annis förrän kl 21 så då först visste jag om jag skulle fixa mej eller inte men tyckte de vart lite sent och så är jag sjukt trött, men Anna vi får gå ut snart ihop och hinna ses innan då med=) Lovar, är inte så här trist igentligen.. eller?:)

Igår var Älsklingen och jag på Sing thai och åt, jättegott. Men de var för bullrig miljö, råder er inte att gå dit. Folk står upp precis där man äter och väntar på sin mat för avhämtning och så ringde deras telefon på restaurangen hela tiden med världens högsta och jobbigaste signal. Så det var väl det som inte var så bra, men mysigt var de ändå att vara med Ante såklart.
Så nu idag så fick jag kläder av min kille och jag själv köpte ett par stövlar så nu är jag jätteglad för det och helnöjd. Han e så snäll!
Och nu har vi också ett xbox 360 som kommer att användas flitigt av Ante:) ska väl köpa nått spel jag med som jag kan spela.

Ha en skön lördagkväll.P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

jaså när vi var där så var det jättelugnt och supermysig stämning verkligen! men ni var på en fredag var det på dagen kanske? för vi var en kväll. asgod mat iaf! jag skulle gått ut idag oxå men blev astrött som vanligt o åkte hem :P

2008-09-28 @ 00:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0