Livlig dag!

Idag har jag vart på fötterna precis hela tiden känns det som. Jobbat först och då är det inte en lugn stund:) Sedan till pappa för att damsuga 3 våningar i hans hus och damma, sedan hem direkt för att sedan ut och gå en promenad på en timme med svärmor. Men jag gillar när de rör på sig lite! Så nu när som helst ska jag inta soffläge för att se idol, de bästa programmet är det.

Idag vart det till mat:
Frukost: 2 knäcke,ost,kaffe,mjölk
Lunch: Pasta,sallad,kebabgryta
Mat/middag: Pasta,kebabgryta
Kvällsmat:Äpple,2knäcke,blåbärsfil


Så nu e jag helt slut i fötter och kropp men är på glatt humör, känns underbart att vara det tycker jag!Och äntligen har jag fått beviljat(74868312 veckor senare) från akassan att jag ska få min ersättning.

Imorn är de inget bestämt får se om de blir promenad el nått..Men imorn är det den 24 sept och de är inte vilken dag som helst utan vår dag då vi vart ett par älsklingen och jag. Imorn firar vi 7 år=) Älskar dig massor!

Puss o Godnatt


Kommentarer
Postat av: elin

hehe jag vet skojade bara lite med er..

2008-09-27 @ 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0